شارك البودكاست

فكرة انك بتحاول تبيع الوقت ده جامد، بس فكرة انك تبيع بخسارة وتطلع كسبان ده بقى اللي مش بس جامد ده اللي مختلف

في الحلقة السادسة من ذا كريتف كاست هنتكلم سوا عن ازاي المنتج يكون مناسب للسوق، وعن عقلية النجاح، ، وكمان ايه افضل تبني سمعة قوية في السوق ولا انك تبيع وخلاص، هنتكلم كمان عن العميل بتاعك، وعن أكتر حاجة انا بحبها وهي الألعاب كل ده وأكتر بين محمود عبدالجواد مؤسس عنقود و أحمد متولي مؤسس ذا كريتف كاست.

Series Navigation<< حوار مع بُعبٌع الكرتيڤز – يقدم الحلقة أكبر مخاوفكليه الموقع الإلكتروني أهم من السوشيال ميديا؟ >>