شارك البودكاست

في الحلقة دي معانا شيرين عمر أحد أجمد صانعي المحتوى في الوطن العربي، بنتكلم النهاردة عن أنواع المحتوى المختلفة وامتى وازاي تختار المحتوى المناسب لخططك التسويقية وشغلك

 مضيف البودكاست هو مصطفى داود، صانع محتوى، مسوق بالنمو، وسيشن ليد في يوداسيتي ومدرس فرنساوي لغاية ما يجيبوا مدرس فرنساوي

طوابع زمنية

02:30 شيرين بتعرف عن نفسها

03:37 إيه الفرق بين المحتوى الطويل والمحتوى القصير

06:45 امتى تستخدم محتوى طويل وامتى تستخدم محتوى قصير

14:18 أمتي المحتوى بنوعيه ممكن يبقى مفيد ليك وامتى ممكن يبقى مضر

19:28 إيه يندرج تحت مسمى المحتوى القصير، وإيه يندرج تحت مسمى المحتوى الطويل

24:55 أنواع من الكونتنت قد لا تكون عارف إنها محتوى وبتندرج تحت أنهي فئة

30:53 أهم أهداف المحتوى بجميع أنواعه

تابعوا ما لا يخبرونك عن التسويق على منصات السوشيال ميديا المختلفة:

https://www.facebook.com/untold.marketing.podcast https://www.instagram.com/untold.marketing/ https://twitter.com/untoldmarket https://www.linkedin.com/company/untold-marketing

تابعوني على لينكدإن علشان تعرفوا لو في جديد:

مصطفى: https://www.linkedin.com/in/mostafa-daoud

اشتركوا في قناتنا على تليجرام علشان تعرفوا ما يحدث خلف الكواليس

https://t.me/untoldmarketing

زوروا موقعنا<< أهمية توظيف القصة في التسويق مع نهى فتحيازاي تعمل استراتيجية سوشيال ميديا تحق أعلى نتائج مع مريم الشاهد >>