شارك البودكاست

في الحلقة دي معانا نهى فتحي بتكلمنا أكثر عن سرد القصص أو الستوري تيلينج وليه هو مهم في التسويق في 2022

طوابع زمنية Timestamps: –

03:56 ليه القصة مهمة في التسويق لأي براند وخصوصا في الوقت الحالي؟

06:41 قوة تأثير القصة بشكل عام على الأفراد.. ازاي القصة بتأثر بشكل كبير على اللي بيقراها أو بيشوفها؟

07:17 في قصص كتير بنشوفها بس مش كل القصص بتكون ناجحة … ممكن تكلمينا عن المواصفات الأساسية للقصة الناجحة؟

13:39 أصعب حاجة بتقابلنا وإحنا بنكتب المحتوى إن إحنا نلاقي أفكار …فإزاي ممكن نلاقي أفكار لقصص؟ أو بمعنى تاني نجيب القصص منين؟

16:08 مصادر لتعلم سرد القصة وازاي تقدر تجيب أفكار للقصص؟

20:44 نصائح عند كتابة القصة التسويقية

24:19 إيه بعض الأخطاء اللي ممكن نتجنبها لما نيجي نعمل قصة تسويقية؟

27:34 إمكانية تطبيق أسلوب القصة في التسويق في الأجينسيز؟ هل سهل وألا صعب (مشاكل ممكن تقابلك لما تيجي تطبق القصة في التسويق)

لينك قناة نهى

https://www.youtube.com/channel/UC01o7pJVlGkuEeFfPTwQUCQ

تابعوا ما لا يخبرونك عن التسويق على منصات السوشيال ميديا المختلفة:

https://www.facebook.com/untold.marketing.podcast
https://www.instagram.com/untold.marketing/
https://twitter.com/untoldmarket
https://www.linkedin.com/company/untold-marketing

تابعوني على لينكدإن علشان تعرفوا لو في جديد:

مصطفى: https://www.linkedin.com/in/mostafa-daoud

اشتركوا في قناتنا على تليجرام علشان تعرفوا ما يحدث خلف الكواليس

https://t.me/untoldmarketing

زوروا موقعنا 

https://untold.marketing

Series Navigation<< مصطفى داود والقصة وراء ما لا يخبرونك عن التسويقامتى وازاي تختار المحتوى المناسب لخططك التسويقية مع شيرين عمر >>