في الحلقة دي معانا شيرين عمر أحد أجمد صانعي المحتوى في الوطن العربي، بنتكلم النهاردة عن أنواع المحتوى المختلفة وامتى وازاي تختار المحتوى المناسب لخططك التسويقية وشغلك
مضيف البودكاست هو مصطفى داود، صانع محتوى، مسوق بالنمو، وسيشن ليد في يوداسيتي ومدرس فرنساوي لغاية ما يجيبوا مدرس فرنساوي
طوابع زمنية
02:30 شيرين بتعرف عن نفسها
03:37 إيه الفرق بين المحتوى الطويل والمحتوى القصير
06:45 امتى تستخدم محتوى طويل وامتى تستخدم محتوى قصير
14:18 أمتي المحتوى بنوعيه ممكن يبقى مفيد ليك وامتى ممكن يبقى مضر
19:28 إيه يندرج تحت مسمى المحتوى القصير، وإيه يندرج تحت مسمى المحتوى الطويل
24:55 أنواع من الكونتنت قد لا تكون عارف إنها محتوى وبتندرج تحت أنهي فئة
30:53 أهم أهداف المحتوى بجميع أنواعه
تابعوا ما لا يخبرونك عن التسويق على منصات السوشيال ميديا المختلفة:
https://www.facebook.com/untold.marketing.podcast https://www.instagram.com/untold.marketing/ https://twitter.com/untoldmarket https://www.linkedin.com/company/untold-marketing
تابعوني على لينكدإن علشان تعرفوا لو في جديد:
مصطفى: https://www.linkedin.com/in/mostafa-daoud
اشتركوا في قناتنا على تليجرام علشان تعرفوا ما يحدث خلف الكواليس
زوروا موقعنا<< أهمية توظيف القصة في التسويق مع نهى فتحيازاي تعمل استراتيجية سوشيال ميديا تحق أعلى نتائج مع مريم الشاهد >>
- ازاي تبني بورتفوليو قوي مع شيماء أشرف #ملكش_حجة
- ازاي تدخل عالم التسويق المدفوع؟ أساسيات الإعلانات مع أحمد شاهر
- تريلر بودكاست ما لا يخبرونك عن التسويق
- ازاي تعمل استراتيجية للتسويق بالنمو مع عمر غايات
- ازاي وليه تبدأ صناعة المحتوى مع ندى صبحي
- امتى وازاي تختار المحتوى المناسب لخططك التسويقية مع شيرين عمر
- راندا معتز وقصة نجاح ذا كوبي رايتر
- ازاي تبني لنفسك بيرسونال براند مع فادي رمزي
- ازاي أحمد خيري بنى جيم بول من الصفر للصفحة الأولى على شوبيفاي
- ازاي تعمل استراتيجية تسويق بالمحتوى مع عباس صحراوي